יום חמישי, 19 בינואר 2012

קלאסיקו

מחצית בברנבאו.
1:0 לריאל אבל בארסה נראית יותר טוב.
עד עכשיו היה משחק מעניין והייתי שמח לראות איך זה יגמר.

אומרים שהלילה הכי חשוב הוא לא זה שלפני התחרות, אלא זה שלפניו. זה הלילה שחשוב לישון בו טוב. בלילה האחרון גם ככה קשה לישון בגלל ההתרגשות, והגוף יכול להתמודד עם מעט שעות שינה בלילה אחד. שני לילות זה כבר יותר מדי.
מחר בבוקר טסים לאילת. המזוודה כבר 90% ארוזה. צריך לסגור כמה פינות בבוקר. האופנים כבר בחצי הדרך לאילת, ויגיעו לפני, באדיבות שטינברג הובלות בע"מ. לפחות אני לא נוהג, אבל עדיין צריך לישון.
נראה שהגוף שלי מתחיל סוף סוף להגיב לכמות העצומה של כדורים וויטמינים שדחפתי לו בימים האחרונים בתגובה להתקררות שפקדה אותי משבת, וגרמה לי למנוחה כפויה. רק אתמול חזרתי לטריינר בערב, והיום ההרגשה כבר הרבה יותר טובה. לא הייתי רוצה לקלקל את זה. אני גם די גמור מעייפות, האנטי היסטמינם האלה מרדימים...
זה רק משחק גביע, אבל רבאק זה עדיין קלאסיקו. לאוהד בארסה, זה אפילו יותר חשוב מגמר ליגת האלופות. למה הם חייבים להתחיל את המשחקים האלה כל כך מאוחר?!

כבר חצות.
באמת מאוחר.
טוב, אולי רק עוד כמה דקות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה