יום שישי, 11 באפריל 2014

איך בזוקה ג'ו וחבורתו שדרגו לי את חוויית הקפה

בכל פורים החברה בה אני עובד עורכת מסיבה מושקעת.
המסיבה היא מסיבת נושא. ויש גם תחרות תחפושות באותו נושא. הפרסים לרוב שווים.
בשנה שעברה הנושא היה קרנבל לטיני, ולא ממש השקענו בתחפושת.
השנה הנושא היה "בחזרה לילדות המתוקה". לא היו לי רעיונות עד שנעמה העלתה את הרעיון להתחפש למסטיק בזוקה. אני שדרגתי את הרעיון להתחפשות לקומיקס של בזוקה, ולצורך הביצוע רתמנו את חמתי היצירתית שעמלה שעות על התחפושת (בזמן שאני עמלתי דקות רבות על החלפת גלגל ברכב שלה... שימו לב - פותחים את הברגים נגד כיוון השעון!)
ההשקעה השתלמה כי למרות שהיו עוד 2 תחפושות בזוקה, הצלחנו לקטוף את המקום השלישי.
המקום הראשון בתחרות היו אופנים חשמליים - wishful thinking
המקום השלישי זיכה אותנו באוזניות של חברת beats, שמעולם לא שמעתי עליהן אבל מסתבר שזה משהו סופר משוכלל, מסנן רעשים ועוד. לא דיבר אלי, אבל למזלי האוזניות נקנו ברשת באג (בכמה מאות שקלים - מי מוציא סכום כזה על אוזניות?!?) והגיעו עם פתק החלפה.

במקביל, בשבועיים האחרונים אני מתנזר מחלב - לא שקודם צרכתי מי יודע מה הרבה, אבל החלטתי לנסות ולראות אם אני מרגיש יותר טוב.
לחלב בקפה שלי היו 2 תפקידים: 1. להמתיק. 2. לקרר. 
לגבי מספר 1 - כמו שהתרגלתי לשתות קפה בלי סוכר, אפשר גם להתרגל לטעם הקפה ללא סוכר החלב.
לגבי מספר 2 - גם מים קרים עושים את העבודה.
וכך אני שותה כבר שבועיים קפה נמס עם מים בבית, או אמריקנו בעבודה (שזה אספרסו עם מים).
כמו בסלט ירקות, כשמורידים את הרוטב פתאום מגלים את הטעם של הירקות - אותו דבר בקפה. כשמורידים את כל התוספות (חלב, סוכר וכו') פתאום מגלים את הטעם של הקפה, ועכשיו סוג הקפה ואיכותו מאד משמעותי ומורגש.

השדרוג הראשון לטעם הקפה נעשה בעזרת הוספת כפית שמן קוקוס לקפה הנמס בבוקר. שזה גם בריא וגם טעים. אבל גם נהיה משעמם בשלב מסוים.
אתם כבר רואים לאן זה הולך?

נחזור לאוזניות...
רשת באג היא לא מהזולות, וכמעט כל דבר שחשבתי לקנות במקום האוזניות היה הרבה יותר זול במקום אחר.
כל דבר מלבד מכונת קפה של נספרסו, שלקראת פסח יצאו במבצע של מחיר אחיד ברשתות השיווק + זיכוי לרכישת קפסולות על כל קניית מכונה.
בתמורה לתוספת קטנה במחיר על האוזניות יצאתי עם מכונה + מקציף חלב (לא בשבילי אבל גם לנעמה מגיע להנות) + זיכוי לרכישת קפסולות.

עסקה לא רעה בשביל חצי שעה של תיקון פנצ'ר :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה