יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

האסאדו של רמי


האמת שהפוסט הזה כבר כתוב שבוע, אבל בשביל לא לעשות קניבליזציה לפוסט הכרובית חיכיתי קצת עם הפרסום. אז הנה:

תמיד היה לי חשש מהכנת בשר.
שנים הכנת הבשר שלי התמקדה בבולונז.
אח"כ התקדמנו לקציצות.
ניסיתי כמה פעמים להכין תבשילי קדירה - חלקם יצאו מוצלחים יותר וחלקם פחות.
לאחרונה רועי כמעט ולא נחשף לבשר בקר ואוכל בעיקר עוף וקצת דג.
אז החלטתי להפשיל שרוולים ולהכין איזה בשר טוב לילד.
אם הייתי יודע כמה זה קל, הייתי עושה את זה מזמן.

את רמי פגשתי לראשונה בכנס הפליאו באפריל (והוא היה לי מאד מוכר. אך הפיצוחים כשלו אז כנראה שנפגשנו בגלגול קודם...). מאז הצטרפתי לקבוצת "פליאו - הגרסה הלא מצונזרת" בפייסבוק. רמי הוא אחד המנהלים שם וגם קצב במקצועו. בפתק שנעץ בדף הקבוצה יש מתכון קל ופשוט לאסאדו, ואחרי שחפרתי לו הרבה במסרים, הנה מה שיצא. 

מרפדים תבנית לתנור בירקות שורש

מניחים מעל את נתח הבשר (אני השתמשתי בשפונדרה), מוסיפים מלח פלפל וטימין

מכסים

אם התבנית לא אטומה (כמו במקרה שלי) אפשר לעטוף בניר כסף כדי לוודא אטימה
8-16 שעות בתנור על 100 מעלות

זה חתיכת טווח. לי הספיקו 12 שעות.






















וזהו...

תגובה 1: