יום ראשון, 29 במאי 2011

תשתדל לסיים בלי להפצע

זה מה שהיה לאשתי להגיד כשאמרתי לה שאני נרשם לטריאתלון ת"א.
תכלס היא צודקת.
את הטריאתלון האחרון שלי לפני חודש סיימתי עם נקע (והרגל עוד לא חזרה לתפקוד מלא)
את המרתון הראשון לפני 3 שנים סיימתי עם דלקת ב ITB.
באימונים למרתון השני נקעתי את הרגל פעמיים ובסופו של דבר רצתי עם נקע.
ובשנה שעברה הייתי מושבת מכל פעילות פרט לשחיה בגלל כאבי גב.

אין חוכמות - מי שמגיע לתחרות בכושר ירוד גדלים הסיכויים שיפצע.
ותחרות כמו טריאתלון ת"א שיש בה דרפטינג ברכיבה, ומספר גבוה של משתתפים רק מגדילה את הסיכויים לפציעה.
במיוחד עם חוסר הבטחון שיש לי בסיבובים מאז הנפילה לפני חודשיים...

אני מתאמן מעט מאד בשבועות האחרונים.
אתמול תכננתי לרוץ 16 ק"מ. אחרי 5 כבר הייתי בדרך חזרה.
יש לי הרבה תירוצים, ואפילו טובים. אבל תירוצים טובים לא שווה תוצאות.

למרות שאני צריך לעשות לפחות 3 טריאתלונים השנה בשביל להחזיר את עלות התשלום לאיגוד, עדיף להכיר בעובדות ולהבין שאני לא מוכן לתחרות הזאת. ולעשות אותה רק בשביל להגיד שעשיתי עוד תחרות, או בשביל חולצה (אפילו שהיא חולצת דריי פיט) - יהיה לא חכם.

עדיף להשקיע את הזמן בבניית בסיס הדרגתית לקראת המטרה האמיתית - חצי ישראמן בינואר.
יהיו עוד מספיק תחרויות.
עדיף להגיע אליהן מוכן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה