יום שישי, 3 באוקטובר 2014

סליחות

אני לא אדם דתי.
גם הבלוג הזה, למרות שמו, אינו דתי באופיו.
למרות זאת, יש מנהגים במסורת היהודית שאני רואה בהם ערך ומשתדל לקיים.
אחד מהם הוא חשבון הנפש האישי והחברתי שלפני יום כיפור.
אני לא חושב שניסיתי במכוון לפגוע במישהו בשנה האחרונה, אבל יתכן מאד שפגעתי. אז זה הזמן והמקום להתנצל.

מחר, בדיוק ביום כיפור, אני סוגר שנה שלמה מאז שהתחלתי בתזונת פליאו.
אני זוכר את השיחה עם ירי בשישי בצהרים שלאחריה הכל התחיל. 4.10.2013.
זו היתה שנה שבה למדתי המון על תזונה, על מדע, על התהליכים שקורים בגוף, ועל עצמי.
למרות שאני בסה"כ שנה מתנסה בתזונה הזו, בעצם תינוק, הרשיתי לעצמי להתיחס בזלזול לאנשים שמקשיבים להמלצות התזונה המערבית. אותן המלצות שגדלתי עליהן וחייתי לפיהן 33 שנים (וסה"כ לא רע).
זלזלתי באנשים, בדיאטניות, רופאים ושאר אנשי מקצוע. פה בבלוג, וגם בשיחות אישיות.
כמו במקומות אחרים בחיי, אני מגלה משהו טוב, ונוטה למשיחיות לגביו וביטול של כל השאר.
אז אני מנצל את הבמה הזו להתנצל.
אני לא יודע אם "גיליתי את האור". כמו שאמרתי, אני ממש תינוק בניסוי הזה.
גם אם גיליתי את "הדבר", זו לא סיבה להתנשא ולבטל דברים אחרים. וזו גם לא הדרך "להפיץ את הבשורה".
אז מי שנפגע ממני. באופן ישיר או עקיף - סליחה.

צום קל וגמר חתימה טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה