יום שני, 1 באוגוסט 2016

הקיטנה של אבא: מ-ת-ח-י-ל-י-ם!

בוודאי שמתם לב שהבלוג עבר לתרדמת אביב בחודשיים האחרונים.
היו לכך כמה סיבות ולא נכנס אליהם עכשיו. מה שכן, עכשיו תקבלו הכל בריבית...
אתמול סיימתי את תפקידי בעבודה וברביעי הבא אני מתחיל לעבוד במקום חדש.
אני מתחיל פרויקט חדש (וזמני) בבלוג: "הקיטנה של אבא" - שיסכם את קורותי בשבוע וחצי הקרובים. פוסטים קצרים ותדירים. הנה מתחילים.

תכלס אתמול היה היום האחרון שלי בעבודה והקיטנה לא התחילה באופן רשמי אבל ביליתי את כל אחה"צ לבד עם הילדים אז זה סוג של הכנה.
קודם כל איך שנכנסנו הביתה כל ילד קיבל כוס שוקו. כן אני יודע שזה מלא סוכר, אבל זה הצליח לעצור את רועי מללקק את תבניות העוגה הריקות שהחזרתי מהפרידה בעבודה...

אח"כ ניסיתי לעבור לאיזו פעילות יצירתית ורועי בנה דגם משוכלל פרי דמיונו בלגו


בזמן שרועי עסק בבניה איתי עסק בהמתנה למייבש הכביסה שיחזיר לו את החיתול האהוב שהתלכלך בגן...
מהר מאד העסק התפתח למשחק האהוב על הילדים - מכות עם אבא.
עם אמא הם יושבים, מציירים בגואש, מדביקים, מציירים, יוצרים. איתי איכשהו הם תמיד רוצים ללכת מכות.

ללכת מכות עם 2 ילדים קטנים בגדול אומר שאני שוכב על המזרון והם מטפסים וקופצים עלי. אני רק צריך לוודא שהם לא מתנגשים אחד בשני או מתרסקים.
תתפלאו זה מעביר ממש טוב את הזמן ובונה רעב לארוחת הערב.
אחרי ארוחת הערב ועוד סשן קצר של מכות על הספה (מה יש להם?!) הגיע זמן הקסמים.

רועי, שמתרגל היטב את מיומנות השקרים בשנה האחרונה, הצליח למנף אותם לכיוון חיובי ועוסק בקוסמות חובבת (הודיני סטייל) בבית. הקסם החביב עליו הוא העלמת איתי מתחת למזרון שבתמונה. ממש כמו אצל הקוסמים הגדולים כשהוא מרים את המזרון איתי נעלם, ואחכ הוא מחזיר את המזרון ושוב חושף את איתי תחתיו. הסרטון המלא שמור במערכת.


אמבטיה, סיפור, כמה דקות טלויזיה ולמיטה.
סה"כ ערב מוצלח.

תגובה 1: