יום חמישי, 29 במאי 2014

מתחזק 2.0

רוח חדשה מנשבת בבלוג בשבועות האחרונים.
אחרי שנה די דלילה בפוסטים, שורה עלי מוזה יצירתית בעת האחרונה.
החודש הבלוג חוגג 3 שנים. ואפילו בלי להתכוון זה יצא החודש הפורה ביותר מאז יצרתי את הבלוג.
זהו הפוסט השביעי החודש, והעשירי השנה (ממרץ). בכל 2013 כתבתי רק 11 פוסטים.
בהתאם גם החשיפה של הבלוג קצת גדלה ומספר הצפיות בפוסטים עלה.
אז כמו פולני טוב, כשמגיעים אורחים אני חייב לסדר ולנקות.
אז החלטתי להעביר את הבלוג מתיחת פנים.
זה התחיל בהוספת עמוד "אודות" במרץ, קצת תוויות על הרשומות, וממשיך בתמונת שער חדשה!


התמונה עוצבה על ידי ישראל יוסף, חבר ילדות של נעמה ומעצב מוכשר.
התמונה עוצבה ברוח תמונת האבולוציה המפורסמת (וכל הקריקטורות המבוססות עליה), ומתארת את האבולוציה הפרטית שלי.
אי שם ב 2007, שיא הפעילות הגופנית שלי התמצתה בהקלדה ממש מהירה של קוד, ואז גיליתי את עולם הריצה. הפכתי לרץ. אחרי שנה נוספו שחיה ורכיבה והפכתי לטריאתלט. באפריל 2013 נכנסתי לעולם הקרוספיט, ולקראת סוף 2013 גם גיליתי את התזונה הקדמונית ונכנסתי למטבח (ולראשונה, לא רק בשביל לאכול...)

יש עוד הרבה עבודה, אבל אנחנו בדרך הנכונה.
תודה רבה לישראל, שקלט ישר מה אני רוצה, ופגע בול כבר בסקיצה הראשונה, ולמרות זאת זרם עם כל הערה קטנונית שלי, עד לתוצר הסופי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה