יום שני, 26 במאי 2014

שקשוקולי (סימן רשום)

יש לי בעת האחרונה חיבה לברוקולי.
הירק הזה, מלבד היותו פצצת ויטמינים ואנטי אוקסידנטים, אם עושים אותו נכון מהווה תוספת די מוצלחת לארוחה.
לרוב אני מתעצל, שם כמה דקות במיקרו, מה שגורם לו לאבד הרבה מערכו התזונתי, אבל מדי פעם אני משקיע (גם כן לא מי יודע מה השקעה...), והנה 2 דוגמאות:

ביום שישי בצהרים נעמה הכינה סלמון בתנור, כתוספת אידיתי ברוקולי, גזר, בצל וכרובית בשמן קוקוס ואח"כ בישלתי בחלב קוקוס וקארי. יצא בסט.


באמצע התהליך נגמר המקום בווק. כנראה ששטפתי וחתכתי יותר מדי ברוקולי...
אז שמתי בקופסא ושמרתי במקרר.
היום בערב בא לי לעשות משהו עם הברוקולי הזה, וגם בא לי לשלב אותו עם ביצה, אז החלטתי לאלתר:
קצצתי לחתיכות קטנות ואידיתי עם בצל בחמאה. הוספתי כמה עגבניות שרי בשביל הצבע:
הבנתי שלא ממש יצא לי מרקם עיסתי אז חתכתי וזרקתי פנימה עגבניה
ועוד עגבניה...
אחרי כמה דקות שהעסק התרכך, הוספתי מלח פלפל והכנסתי את הביצים
    
עוד כמה דקות, ו Voila!


לא כזה קשה להמציא מתכונים. רק צריך לנסות ולאלתר מדי פעם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה