יום חמישי, 14 בינואר 2016

רשת דייגים - באיזה אתרים כדאי לקנות נעליים - פוסט חמישי בסדרה

אחרי שהכרנו את הכלים לקנייה מוצלחת ברשת, בואו נדבר על התכלס. איפה קונים ואיך מחפשים?

לפני שגיליתי את שירותי השילוח הזמנתי פריטים רק מאירופה, כיוון שהמשלוח מארה"ב היה מאד יקר. גילוי שירותי השילוח פתח בפני עולם של עשרות אתרים בארה"ב וכיום זה יעד החיפוש המרכזי שלי.

אתרים באירופה:

לרוב אני לא מוצא מציאות גדולות באירופה, לפחות בנעלים. יתכן שהסיבה לכך היא שאני לא משתמש בשירותי שילוח כדוגמת shipito להם יש מחסנים באוסטריה. אני כן מחפש מדי פעם באתרים אירופאים אז הנה כמה:

את הנעלים הראשונות שהזמנתי לעצמי הזמנתי מאתר wiggle. זה אתר אנגלי שמוכר בעיקר ציוד טריאתלון ובעבר, מחיר משלוח חבילה קטנה (זוג נעליים אחד או מספר פריטים קטנים) לישראל היה 13$. בשנים האחרונות הם קצת עפו על עצמם ודורשים מחיר משלוח של 35$. במחיר משלוח כזה קשה למצוא מציאות, אבל לא מזיק לחפש.

אתר bike24 הגרמני הוא אתר דומה מאד ל wiggle. הם שולחים לארץ בעלות 19 אירו, אבל היתרון הגדול שלהם הוא שבמשלוח לארץ יורד מס מקומי ממחיר המוצר (שלרוב מתקזז עם מחיר המשלוח)

באתר kidzshooz האנגלי אפשר למצוא נעלי פעוטות ממש בזול, ומחיר המשלוח לארץ הוא 5 פאונד. אני כבר הזמנתי ממנו בעבר סנדלים ומגפיים לרועי.

האתר האחרון אך השימושי לא פחות הוא ebay.co.uk. בגדול ל ebay, כמו ל amazon יש אתר כמעט בכל מדינה, וב ebay בכל אופן אפשר לשנות את קריטריון החיפוש ל worldwide ואז לפנות למאגרים בכל העולם. נעלי ה merrell trail glove הראשונות שקניתי לרועי נקנו מחנות גרמנית שמצאתי באתר הזה וגם עם המשלוח זה היה מאד משתלם.

אתרים בארה"ב:


את רוב הקניות שלי היום אני עושה ב amazon. אני מצליח למצוא פריטים מאד משתלמים, עם ובלי שירות שילוח של buy2usa. אתר amazon שולח פריטים מסוימים לארץ, ולפעמים זה יוצא זול יותר מ buy2usa. במיוחד נעלי ילדים, שבהם האריזה קטנה ומחיר הנעלים + המשלוח נמוך אפילו מרף המכס. האתר גם מאגד המון ביקורות משתמשים על הציוד הנמכר בו, וכמו כן בחלק מהנעלים ניתן להשתמש באפליקציית shoefitr עליה סיפרתי בפוסט הקודם. אחרי מספר מוצרים שאתם מחפשים, האתר "לומד" את ההעדפות שלכם ומציע לכם פריטים דומים שעשויים למצוא כן בעיניכם. כך נחשפתי למספר חברות נעליים שלא הייתי מגיע אליהן אחרת.

6pm - אתר הסיילים מבית אמאזון. הזמנתי משם כמה נעליים לילדים, ואפילו זוג אחד בשביל חבר. לא שולח ישירות לארץ. היתרון הגדול באתר הזה הוא שכמעט כל נעל מצולמת גם בוידאו, מה שמאפשר ללמוד הרבה יותר עליה.

theshoemart - לאתר הזה הגעתי במקרה בחיפושי אחר הנאנו. והזמנתי ממנו 3 זוגות. אם אתם בעניין של ביגוד ונעלי קרוספיט יש מחלקה שלמה ומכובדת. לא שולחים ישירות לארץ.

sierra trading post - מי שיירשם לאתר הזה יקבל במייל מבול של קופונים שמוזילים לעיתים עד 70% את הקניה. יש מבצעים ממש טובים ואני הזמנתי לרועי ולי סנדלים משם. מה שקצת מרגיז הוא שהם גובים כסף על משלוח בתוך ארה"ב. כ 6 דולר.

kidofit - על החברה הזו כבר דיברתי והמלצתי בפוסט השני בסדרה. נעלי הילדים שלהם מינימליות להפליא, והם שולחים ישירות לארץ ב 10 דולר בלבד (לא דרך האתר. צריך להזמין במייל והם שולחים חשבונית לתשלום בפייפל).

איך מחפשים?

אם אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים פשוט חפשו בגוגל את הדגם המדויק. אחרי שמצאתם את הזוג המבוקש במספר אתרים נסו לחפש קופונים או קודים להוזלה. ברוב האתרים למעלה יש כמעט תמיד מבצעים.

אם לא מצאתם מה שחיפשתם ואתם פתוחים לאפשרויות חדשות (במיוחד בנעלי ילדים), חפשו את ההמלצות באתרים השונים. לפעמים תמצאו שהדגם הקודם של הנעל שאתם מחפשים במבצע והרבה יותר זול.
נסו למזער סיכונים ע"י קריאת ביקורות (באמאזון יש הרבה) על הנעל. חפשו עליה סרטונים ב youtube כדי לקבל יותר מידע. השתמשו ב shoefitr כאשר מתאפשר על מנת לנסות להתאים מידה, וגם אם לא מתאפשר, לכל חברה ניתן למצוא טבלת מידות באתר שלה ואחת העמודות גם מציינת את אורך הרגל בס"מ. תוכלו למדוד את הרגל שלכם ולהסיק את המידה. בנעלי ילדים תמיד כוונו חצי מידה למעלה. מקסימום הם יגדלו לתוך הנעל.

הפוסט הזה סוגר את הסדרה שלי בנושא נעליים.
אני מקווה שהצלחתם לשאוב לא מעט ידע וכלים איך לבחור עבור עצמכם והילדים נעלים מתאימות, ואיך לקנות אותם מבלי לקרוע את הכיס.
צאו בהצלחה!

תגובה 1: