יום חמישי, 25 בפברואר 2016

מחשבות אחרונות לפני תחרות ראשונה

בתחרות הריצה הראשונה שלי השתתפתי אחרי 3 חודשי ריצה. היא ארכה 56 דקות.
תחרות הטריאתלון הראשונה שלי גם היא הגיעה לאחר 3 חודשי אימונים וארכה 81 דקות.
לתחרות הקרוספיט הראשונה שלי אני מגיע אחרי 3 שנים בענף. זו אמנם תחרות בזמן ברוטו של 5 שבועות, אבל בנטו מדובר ב 5 אימונים בני 7-12 דקות - פחות משעה.

זה לא שביליתי 3 שנים להתכונן לתחרות הזו, אבל אני נמצא היום במקום אחר. אני מתאמן בקרוספיט בשביל הבריאות והיכולות האישיות שלי. התחרות הספציפית הזו היתה רק תירוץ בשביל לייצר מסגרת אימונים בחודשיים סביבה (וזה עבד).
אני חושב שההסתכלות שלי היום על כושר גופני הרבה יותר בוגרת מבעבר. עברתי מספיק פציעות בשביל לדעת לא לדחוף את עצמי חזק מדי ומוקדם מדי.
למרות שאני לא מתחרה מול אף אחד פרט לעצמי, ורק לסיים את כל 5 האימונים (אפילו scaled) יהיה ניצחון, אני עדיין אתן את המקסימום בכל אחד מ 5 האימונים האלה, אבל לא אעשה שום דבר שיסכן אותי.

לפני שנרשמתי ל Open, נרשמתי דרך העבודה ל 10 ק"מ במרתון ת"א (מפרגן להם בפרסומת סמויה). זה היה לפני 3 חודשים והיו לי אשליות שאתאמן. ואז הגיע ה Open. נחשו איפה אהיה מחר בבוקר?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה