יום שישי, 22 במרץ 2013

בכל זאת, מרתון

בשבועיים האחרונים הייתי ברכבת הרים. אני, וכל מי שנרשם למרתון ת"א.
זה התחיל ביום א' שעבר עם דיווחים על שרב ביום שישי (תאריך המרתון המקורי).
המארגנים הודיעו על הקדמת הזינוק למרתון בחצי שעה.
ביום שלישי החלו נפוצו שמועות על ביטול המירוץ. כבר התחלתי לברר על מרתונים בחו"ל. באמת שרציתי להיות ציוני במרתון השלישי שלי, אבל כנראה שאי אפשר לסמוך על ארגון מירוצים או מזג האוויר בארץ הקודש.
אחר הצהרים יצאה הודעה רשמית שהמירוץ נדחה לשישי הבא (היום). אמנם מסלול עם 2 הקפות בפארק הירקון אבל לפחות זה קרוב וזול. לא אידאלי אבל אפשר לחיות עם זה. עוד שבוע של טייפר בוודאי לא יזיק לי. מני מעדכן את התכנית וממשיכים באופטימיות זהירה.
אחרי מותו המצער של אחד הרצים באירועי המרתון (שלא כללו מרתון) בשישי, מתחיל עליהום תקשורתי על משרד הבריאות ועיריית ת"א, וקיום המרתון נראה שוב בסכנה.
התחזיות על שרב נוסף בשישי והעליהום התקשורתי עושים את שלהם וביום שני יוצאת הודעה רשמית על ביטול המרתון.
מתחיל לחפש שותפים למרתון מילאנו. לא בא לי לחכות 3 שבועות, ולא בא לי לטוס לחו"ל בלי נעמה שתהיה כבר בחודש שמיני, אבל גם לא בא לי שכל ההכנה תרד לטמיון. מני מעדכן בשנית את התכנית.
ביום שלישי חברת שוונג מרימה את הכפפה ומכריזה על מרתון ישראמן בשבת: 4 הקפות של 10.55 ק"מ בפארק הירקון. צפוי מזג אויר קריר ונעים, מובטחת מדידה מדויקת (מאוחר יותר אגלה שמדובר במדידה ידנית), ומים (לא שחסרות ברזיות בפארק). אמנם לא אטרקציה, מצד שני זה קרוב, זול, ובמסלול שאני מכיר הכי טוב שאפשר. 
מני מעדכן את התכנית בשלישית, ואני קופץ לחנן ל fine tuning אחרון.
ביום חמישי החליטו לשנות את המסלול, והיום בבוקר ראיתי שגם הקדימו את הזינוק. בינתיים גם היה נסיון של איגוד האתלטיקה לטרפד את היוזמה, ויש עוד 20 שעות עד הזינוק, מי יודע מה יכול להשתנות.
בהחלט תענוג בצד הפוקוס המנטלי.
מבחינה פיזית אני סוחב מיחושים בגרון כבר 3 שבועות, ורגל שמאל שלי גם כן לא חדה ב 100%. אבל זה מה יש ועם זה ננצח.

כל תקופת האימונים למרתון הזה עברה על הדרך, בלי יותר מדי דרמות ובלי הרבה התרגשות. היו כמה מיקרו פציעות ואיזה שבוע השבתה בגלל מחלה, אבל גם הם עברו כחלק מהדרך. 
מחר בשעה הזו, אם לא יקרה משהו מהפכני, 42.2 ק"מ יהיו מאחורי בפעם השלישית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה