יום שני, 2 בנובמבר 2015

ויהי חושך

השבוע הזה היה צפוי להיות מאתגר אבל לא מהסיבות האלה.
לכבוד יום הולדת 60 של חמי, אשתי ואחיותיה תכננו לקחת אותו לברצלונה לסופ"ש ארוך, ולי היו צפויים 4 יממות עם 2 הדרדסים.
פרגנתי.
גם כי אני חושב שבאמת מגיע לה קצת חופש מהעבודה והילדים וגם כי לא רציתי להיות האבא הזה שלא יכול להשאר כמה ימים לבד עם הילדים. מקסימום אעזר קצת בהורים.
ואז ההורים שלי הודיעו לי שבדיוק באותו השבוע הם גם טסים לחו"ל...
פה חששתי. בתקופה האחרונה מאד קשה לי עם הילדים. ברמת של להתמודד איתם לבד כמה שעות, אז 4 ימים?!?
אבל מה לעשות? הכרטיסים כבר הוזמנו. נתמודד.

בתור משחק הכנתי לילדים טבלת יאוש "עד מתי אמא חוזרת" (למרות שהטבלה היתה בעיקר בשבילי)


סוף השבוע עבר יותר קל ממה שחשבתי. חמותי לקחה את רועי ל 24 שעות, ואיתי, למרות שלא פירגן לי שנ"צ, היה סה"כ קל לתפעול.
מבעוד מועד לקחתי חופש ביום ראשון, בשביל "להתאושש" מסוף השבוע אבל גם בשביל לעשות הרבה סידורים שדחיתי בבית הרבה זמן. המעבר לשעון חורף הטיב עימי וכבר ב 8:00 הייתי בחזרה בבית להתחיל את יום הסידורים שלי.
הספקתי לקדוח חור אחד בקיר, לפני שהתחילה הסערה הגדולה, שתוך 5 דקות הציפה לי חצי מהסלון והפסיקה את החשמל ל 35 שעות!

אחרי שהסערה קצת נרגעה יצאתי לסיבוב בעיר וחשכו עיני: ענפים שנפלו על מכוניות ושברו חלונות ושמשות, עץ שנפל וחסם את הכביש, ורחוב אחד על תקן נהר(דע).
חזרתי הביתה וחיכיתי למשלוח של שולחן להרכבה שהגיע אחה"צ, והיות והמעלית לא עבדה נאלצתי לאחסן אותו יומיים בתא המטען של הרכב.
הערב דווקא עבר בקלות עם הילדים כאשר המעבר לשעון חורף בשילוב עם הפסקת החשמל אפשרו לי לשים אותם במיטה כבר ב 19:15 וללכת לישון בעצמי ב 21:00 (לא לפני שהתנחמתי בבירה לא ממש קרה בחושך, בפינה כמיטב מסורת העדה)

ב 2:35 חזר החשמל בבית של ההורים שלי מה שגרם לאזעקה שלהם לצלצל אלי ולהעיר אותי, ואז נזכרתי שיש מלא דברים במקרר שצריכים קירור והתחלתי להעביר את חלקם למקפיא.

למחרת אחרי עוד ירידה ועליה במדרגות החשוכות עם שני ילדים שאחד מהם חייב להחזיק בעצמו ולהפיל את הפנס, ב 20:15 סוף סוף החשמל חזר וביצעתי מיון במקרר ובמקפיא:
לזרוק:

 לבשל לגדוד:

למחרת בבוקר נעמה חזרה אבל הצרות לא הפסיקו לפקוד את ביתנו הקט עם סופה נוספת ברביעי שהפכה את רעננה עירנו למיני-ונציה ומסיבה שעוד לא ברורה המטירה דרך הגג מטר במורד הקיר הפנימי, שפינק לי את התקרה, הקיר, המשקוף והשטיח בנזקי רטיבות:
שימו לב למשקוף הגלי (לא בחירה עיצובית...)
תכלס כנראה שיצאנו בזול אבל החורף רק התחיל והתחיל לא טוב.
כשבעיר שאני גר בה דוקרים אנשים ברחובות, מפסיקים את החשמל לכמה יממות, והרחובות מוצפים, אולי כדאי לשקול לעבור דירה...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה