יום ראשון, 17 בנובמבר 2013

אז מה אני אוכל?

מאז שהתחלתי עם התזונה הקדמונית, אני מוצא את עצמי הרבה יותר זמן במטבח, מבשל. ככה זה כשאוכלים אוכל אמיתי...
הדוגמאות הקרובות הן לא חלק מהתזונה היום יומית שלי, אבל בסופ"ש אפשר לגוון קצת.
בשישי בערב החלטתי לבשל ארוחת ערב רומנטית אחרי שהילדים נרדמו.


הכנתי פירה בטטה עם בצל מטוגן, סלט ירקות, 200 גרם פילה לאישה ו 260 גרם אנטריקוט בשבילי (אמרתי לקצב 200, אבל זה מה שיצא לו). פתחנו בקבוק יין. אני שתיתי 3 כוסות, ונעמה רק אחת. בכל זאת אכלתי סטייק יותר גדול...

ביום שבת אחה"צ אחרי שהגיע חמאת הקוקוס שהזמנתי מ iHerb, ואחרי שכבר הרבה זמן יושב לי בבית שוקולד מריר 100% שהוא בלתי אכיל בעליל, החלטתי להכין עם רועי שוקולד קוקוס:


יצא קצת יותר מדי קוקוסי (פעם באה יותר שוקולד, ופחות קוקוס).


בשביל לסגור את סוף השבוע, ואחרי שחזרתי מאימון ה 6 מתח המהולל שלי הייתי חייב לאכול משהו:


סלט ירקות עם: פלפל אדום, פלפל כתום, בצל, בצל ירוק, עגבניה, מלפפון, מלח, פלפל, שמן זית ולימון.
חביתה מ 3 ביצים עם בצל, בצל ירוק, גבינת צ'דר וגבינה סקנדינבית על חמאה.
קצת אבוקדו שנשאר מהטעימות של איתי, וכוס יין שנשאר מאתמול.

שלא תגידו שאני סובל בדיאטה הזו שלי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה