יום חמישי, 29 בינואר 2015

סיכום שנת 2014 ותוכניות ל 2015

קצת באיחור אבל אנחנו עדיין בינואר אז לא כל כך נורא.
למה בכלל הפוסט הזה?
אני מאמין שהסתכלות אחורה מאפשרת לראות כמה רחוק התקדמנו. לעצור לרגע ולהנות מהנוף, וגם ללמוד קצת על הדרך. הסתכלות על העתיד והצבת מטרות חדשות נותנת מסגרת להתפתח בתוכה.


אז מה היה פה ב 2014?
2014 היתה השנה הפורה ביותר בתולדות הבלוג הזה עם 27 פוסטים. בהתחשב בעובדה שהתחלתי לכתוב רק במרץ זה אפילו מרשים יותר.
מתוך 27 הפוסטים שפרסמתי:
15 פוסטים עסקו בתזונה ובישולים - בהחלט הרוב המוחלט של הפוסטים
5 עסקו באימונים (ורובם לקראת סוף השנה כשהתחלתי באמת להתאמן)
3 עסקו בחוויית ההורות שלי
2 באורח חיים בריא
היה גם פוסט אחד לכל אחת מהפציעות שחוויתי במהלך השנה (סה"כ 2)
ועוד מספר פוסטים בנושאים שונים.

ל 2015 יש לי לא מעט תכניות ושאיפות:
אני רוצה לפרסם קרוב למספר כפול של פוסטים (בערך פוסט לשבוע). בינתיים זה לא כל כך הולך כי אנחנו כבר בסוף ינואר וזה רק הפוסט השלישי...
אשמח לחזור לאימונים באופן מלא ושהחלק הזה יהיה חלק מרכזי בפרסומים השנה.
אני בטוח אמשיך לכתוב על תזונה, בישולים, מתכונים, אבל כנראה קצת פחות באינטנסיביות.
כנראה שיהיו כמה פוסטים שילוו את ההתאוששות שלי מהפציעה הנוכחית, אבל אני מקווה שהשנה הזו תסתיים בלי אף פציעה חדשה.
קראתי כמה ספרים מאד מעניינים בתקופה האחרונה ואני רוצה לכתוב עליהם. ב 2014 היה רק פוסט אחד שעסק בספרים.
מעבר לזה אני מתכנן להתחיל לכתוב על עוד כל מיני נושאים שעד כה לא נגעתי בהם.

השארו עמנו,
יש למה לצפות!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה