יום רביעי, 12 באוקטובר 2016

בלוג נולד

יום כיפור הוא זמן של חשבון נפש.
אני אמנם לא צם, אבל בהחלט מנצל את הזמן להסתכלות אחורה ובעיקר קדימה.
למרות שהפוסט הזה גורם ל 2016 לשבור את השיא של 2014 במספר הפוסטים, ולמרות שיש לי לא מעט מה לכתוב על האימונים, על תזונה, על ההורות, בזמן האחרון לא יוצא לי לכתוב כל כך.
הסיבה המרכזית היא העבודה החדשה שהתחלתי לפני חודשיים, שפרט לכך שהיא מאד מעסיקה אותי, היא גם לראשונה בחיי המקצועיים מספקת לי חוויות שגורמות לי לרצות לכתוב עליהן.
מאז שנולד "מתחזק" לא כתבתי בשום מקום אחר. את כל מה שהיה לי לכתוב כתבתי פה. אז נכון שהחוויות של ההורות שלי לא תמיד עניינו את העוקבים הקרוספיטרים שלי ולהיפך, אבל איכשהו הכל התחבר לי לאותה משפחה.
את החוויות המקצועיות שלי החלטתי לתעד בבלוג אחר. גם כי הכתיבה היא קצת טכנית ועלולה להבריח קוראים מהבלוג הזה, וגם כי הבלוג נכתב באנגלית, וגם כי לא מעט זמן אני רוצה לנסות את הפלטפורמה של WordPress שאמורה להיות בכמה רמות מעל זו.
זה לא אומר שאני אפסיק לכתוב פה. בכל זאת, אני לא אכתוב בבלוג הטכני שלי על קרוספיט, תזונה והורות. אבל תדירות הפרסומים כנראה תרד קצת. לפחות בתקופה הקרובה.

אז למרות שהוא עדיין בחיתולים, ועוד לא ממש למדתי את עולם ה WordPress, אני גאה להציג את הבלוג החדש שלי:
A newbie to Ruby

מוזמנים לעקוב (בתקווה שאלמד במהרה איך לנהל את זה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה