יום שבת, 6 באוגוסט 2011

Some things aren't meant to be

מישהו לא רצה שאני ארכב היום.
פשוט ככה.
התעוררתי בבהלה באור. ישר הבנתי שמאוחר.
מסתכל בשעון - 5:50. צריך להיות בלטרון 6:30.
שיט! לא נורא - על הרכיבה הזאת אני לא מוותר. נתפוס אותם בנחשון או בשמשון.
מהר קפה ו 2 פרוסות עם ריבה. תוך כדי הכנת 3 בקבוקי איזוטוני מתכנן מסלול נסיעה תוך קשר טלפוני עם גוון.
קטנה (לא כל כך קטנה) בשירותים.
להתלבש תיק תק ויאללה לנפח גלגלים.
6:10. אם אני יוצא תוך 5 דקות אני אגיע לשמשון ב 7 ואתחיל לטפס את יער הנשיא עד שאראה את החבר'ה. ואז אסתובב.
תחושה מוזרה כשאני מוריד את האופניים מהמתלה.
מה פנצ'ר עכשיו?! אתמול כשכיוונתי את האירובר הוא לא היה.
או שאולי כן?
האמת, הצמיג לא נראה משהו אחרי הפנצ'ר בשבת.
וגם לא הספקתי להצטייד בפנימיות נוספות. יש לי רק עוד אחת.
כנראה שהרכיבה הזאת לא אמורה לקרות.
טריינר?
יאללה. נחליף פנימית בשביל לא לפגוע בחישוק.
מה זה החור הזה בצמיג?!?
יאללה נקפוץ לעופר שבוע הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה