יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

הקיטנה של אבא: I know Kung Fu!

2 נקודות למי שזיהה את מקור הציטוט בכותרת.
הציטוט לקוח מהסרט האלמותי: "The Matrix" העוסק בעולם בו התודעה שלנו מטיילת במציאות ממוחשבת, ואם רוצים ללמוד יכולת חדשה פשוט טוענים תוכנה ותוך שניות רוכשים את היכולת. בקטע המפורסם טוענים לניאו תוכנת קונג פו וכך תוך שניות הוא יודע מה שלוקח לאנשים שנים ללמוד


Show me...

אני לא מרבה לכתוב על העבודה שלי, כי תכלס לדעתי זה לא באמת מעניין את קוראי הבלוג, אבל מחר כאמור אני מתחיל עבודה חדשה (איך הזמן טס כשנהנים), ואני ניגש אליה עם הרבה התלהבות לצד לא מעט חששות.
העבודה היא בעולם תוכן שונה מאד מכל מה שעסקתי בו עד היום, בטכנולוגיות חדשות ושפות תכנות שאני לא מכיר. אחרי שבשנתיים וחצי האחרונות עסקתי יותר בניהול, וכמות שורות הקוד שלי הצטמצמה מאד, אני חוזר להיות מתכנת במשרה מלאה.
אז בשביל לגשר מעט על הפערים עשיתי ב 3 הימים קורס אינטרנטי קצר באחת משפות התכנות שאעסוק בהן: Ruby.
אז זה עוד לא כמו במטריקס, אבל זה נחמד איך היום כל אחד יכול להכנס לאינטרנט וללמוד שפת תכנות מאפס ב 10 שעות.

I know Ruby!
לאמר את האמת זה קורס מאד בסיסי וכנראה המצב שלי הוא יותר "You know nothing, Jon Snow" אבל זה נותן לי קצת בטחון שלפחות לא אשב מול שורות קוד בפה פעור והלם מוחלט.

אז זהו. נגמרה הקיטנה. 
מחר עבודה חדשה. 
שיהיה בהצלחה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה